Od lat wiadomo, że powinno się spożywać owoce i warzywa w dużych ilościach. Niestety większość młodych ludzi spędza dużo czasu przed komputerem i najchętniej je tylko gotowe produkty. Wielu ludzi odżywia się poza domem byle czym. Z tego biorą się różne choroby. Aby przestać wydawać pieniądze na leczenie powinno się wziąć za swoje odżywianie. Należy przede wszystkim spożywać pięć razy dziennie porcje warzyw i owoców. Badania dowodzą, że brak obecności owoców i warzyw w jadłospisie powoduje choroby serca i układu krążenia. Znanymi i dobrymi witaminami są witaminy A, C i E. można kupić je w każdej aptece bez recepty.

Okazuje się, że witaminy obecne w pożywieniu są przyswajane w większych ilościach niż w postaci kapsułek. Bardzo dobrym, bogatym w witaminę A warzywem jest marchewka. Warto też jeść buraki, które posiadają właściwości przeciwnowotworowe. Spożywanie marchewki zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia oraz powoduje zmniejszenie ryzyka utraty wzroku. Warzywa takie jak marchew czy buraki można spożywać w całości lub jako sok. Naturalny sok ze świeżych owoców i warzyw ma takie same właściwości. Jednak chyba lepiej spożywać warzywa niż kapsułki.